Godmorgon


Återigen en morgon som startas tidigt. Jag fattar inte, idag vaknade jag 9 och ändå somnade jag halv 2 o vart väckt vid halv 5, fick vara sällskap med en full liten Danne ;)
Får sms av jobbet vid 9 och kan omöjligt somna om. Hatar sånt. Nu kommer jag bli trött ikväll istället o det känns ju inte allt för kul faktiskt. Men men, hur som blir det nog bra. :)

Har tänkt en del på det där jag sa om flytt. Varför ska jag behöva fly för att det finns dryga människor, för att jag har ett förflutet jag inte är så vidare stolt över?
Jag tänker kämpa mig igenom detta, jag tänker inte ge upp. Jag är starkade än så..
Jag tänker inte fly från mina problem!

Nu är det frukost som gäller.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0