Halsfluss?


Vaknar upp imorse, halsen är inte bättre. Vad är det här för skit? Ska inte pencelin hjälpa, döda de bakterier jag har i halsen? Just nu känns de inte så bra. Är nästan värre nu än det var innan. Jag orkar inte. Om man opererar bort halsmandlarna då borde man ju inte kunna få ont mera?
Tror att mycket beror på att jag inte mår bra psykiskt, att immunförsvaret försämras. Jag har ju alltid haft känslig hals, dock inte såhär. Har ju klarat mig längre innan de kommer tillbaka.. Hur som. Detta är jobbigt.. Skulle ju luncha med Natta med..Börja jobba med Axel och Alva. Men hur bra är det med denna hals? Inte så jätte va? ;)

Åh, jag orkar inte. Känns som det borde vara tillräckligt som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0