Helgen, återigen är den slut!

Trodde kryssningen skulle bli skit när vi såg vad det var för människor som skulle med. Massa barnfamiljer, pensionärer och fullt med asiater! Inget emot dem, men på en fredagskryssning? Känns inte det lite fel? Jag tyckte det iallafall.. Men men, helt okej slutade det ju iallafall :)
Väl på båten vart den in i duschen direkt, gick och handlade lite dricka efter det sen ner till Danne och Sandra, förade lite där. Sen hamnade vi i och för sig uppe hos oss tillslut ändå, men det funkade ju det med :)
Gick först till de äldre och satte oss bland dem, livebandet sjöng för mig med ;) Dock var det ju över 2 veckor sen jag fyllde, men vem på båten visste det?
Begav oss upp till dansgolvet efter det, fanns lite skumma typer där, som det alltid finns, överallt. Hade iallafall en helt okej kväll, tills jag tokdäckar i min säng, smink och kläder på. Vaknar på morgonen, jätteobekvämt och med sprängande huvudvärk. Minns inte sist jag var så bakis.
Bilder har jag inga då jag är sämst på att ta dem, men Danne har 3 på sin blogg. Måste skaffa mig de få som togs under kvällen.
Vart sängen nästan hela dagen efter det. Vart en snabbis upp på däck sista timmen sen hem, duscha och byta om för att sen bege oss igen. Dock blev det inte som planerat och jag hamnar hemma i sängen och somnar nästan direkt.
Upp opch jobba imorse, gick bra. Goa ungar det där :)




Fick veta saker under helgen som gjorde mig besviken, det var ditt val. Inte jag som nekade dig. Och det vet du själv. Att lägga det på mig sådär tycker jag är fruktansvärt fel. Vi alla vet att det du sa är Bullshit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0