Hemma igen


Nu är jag äntligen hemma igen, eller har vart det ett tag, var bara tvungen att äta lite innan jag satte mig här :)
Mötte upp Natta för lunch och fika innan jobbet. Blev Sollentuna igen, supermysigt om man inte ska slösa massa pengar på ännu mera kläder ;)

(Bild från förra veckan)
Möttes av två superglada tjejer när jag kom fram till förskolan, massa kramar blev det sen knata till bussen som tog oss hem :) Lagade mat och mös i soffan, båda tjejerna somnade i soffan så borstade tänderna o bytte till pjamas för ännu lite mys. Fick läsa för Bell lite innan hon skulle sova men hon hade tydligen bestämt sig för att det inte alls var sovdags så Therese fick ta över då det vart över min arbetstid.
Missade som vanligt bussen så blev en prommis till Mörby, kändes skönt :)

Helgen då :)
Mötte upp Sandra i danderyd för att tillsammans möta upp Robin i Arninge, hadlade det som behövdes och åkte ut till Brottby för att möta Viktor, sen vidare till huset. Städade och fixade, belönade oss med ett bad på det. Jag skar mig på tån på berget :( Köpte förresten ny bikini då jag inte visste att jag borde tagit en med mig ;) Skitsöt underdel, överdelen har jag inga kommentarer om :(
Mot kvällen kom först Danne o senare Mogge o Kilander :) Vi åt lite o snackade en massa, körde jag har aldrig och lite sanning o konsekvens. Vart nakenbad på det. Var skitläskigt då det var bäcksvart, även i vattnet. O jag är mörkrädd. En det gick bra ändå. Det var liksom värt det ;) Hihi
Upp igen för att fortsätta kvällen, eller jaa, vid denna tid natten ;) Tror inte jag hamnade i säng förns strax innan 8. Sov mellan två fina människor :)
Måste även påpeka att vi alla var pigga o glada när vi vaknade. HAHAH

Väl hemma däckade jag i soffan o hade en slappdag, men det vet ni redan :)
Bilder har jag inte, vet inte om det blev några som är bloggbara, det återstår att se. Ni ska få se om dom är okej ;)
Även denna helg var med andra ord kanon, ser fram emot flera såna.
Vi ser mot nya, ljusare tider nu :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0