hmm!


Pengarna är nu inne på mitt kort, skönt :)
Ska till doktorn 8.45 imorgon för att återigen kolla vad felet är i min hals.. Ringde dit idag och pratade med en av doktorerna, han var lite skum. Tyckte inte han riktigt lyssnade på vad jag sa.. Får se imorgon hur det går. Kommer säkert få medicin igen, håller tummarna för inte. Vill inte lägga mera pengar. Är ju dyrt att bli sjuk. Dock är iallafall besöket gratis :)

Tanken är att jag ska möta upp Linn för att prata idag. Får se hur det går.. Dock borde det bli ganska snart då cafét vi bestämt vi ska ses på stänger 7, eller dom gjorde det förut iallafall.. Sen vet jag inte när bästaste Danne kommer hem med bilen heller. Han är nämligen så snäll att han hjäper oss med den, den har bara stått sen i vintras.. Får se om han lyckas.
Jättetack iallafall Danne :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0