I'm back


Känner att idag är en dag där jag behöver skriva av mig lite. Vet inte hur jag ska formulera mig då jag själv inte förstår mig på mig själv.
Men idag har inte vart en bra dag, allt har känts skit. Iallafall sen jag åkte hem.
Gabbi är hur mysig som helst och jag är verkligen glad att jag fick jobbet där. Har hittat på lite kul saker med henne. De första tre två dagarna, när jag hade henne själv var vi bara hemma och höll oss i närheten. Kände att det var de bästa då vi inte kände varandra riktigt än. Men i onsdags begav vi oss in till stan, åkte till Aquaria vilket hon uppskattade , på vägen hem somnade hon då hemfärden blev lugn. Det är en livlig tjej jag har att göra med och hon gör sig gärna hörd. :) Vart hemma mys inne sen då det började regna och åska..
Idag tog vi oss in till Kulturhuset och kollade in Rum för barn, var mest böcker o hon ville inte läsa så sprang fram och tillbaka där i två timmar, sen fick jag nog och vi åkte hem. Blev lite mys då med.
En mystjej är hon iallafall :)
Imorgon hoppas jag på en lugn dag då jag ska iväg efter jobbet. Vill hinna sova lite innan men det vette tusan om jag kommer hinna med, troligtvis inte.. Får ta igen det när jag kommer hem på lördag, tänker sova hela lördag med. Har en del att ta igen efter denna vecka.
Märker nu när jag är klar att detta blev om Gabbi och inte det jag tänkte skriva om . Kanske är lika bra då inte allt är menat för bloggen ;)


Och för övrigt har jag gift mig, Marcus heter han. Den ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0