Inte idag


Det kommer inte komma någon uppdatering om min gårdag till er idag. Jag orkar helt enkelt inte. Hela kroppen skriker och gör ont, inget funkar som de ska. Kroppen vill verkligen bara stänga av och sova. Så de ska jag göra, efter jag har kollat en film. Ska ställa tillbaka dygnet nu, somnar jag för tidigt nu kommer jag vakna för tidigt o då äre ju inte så bra ;)
Sitter för övrigt med ett glas möjk, jag har inte druckit ett glas mjölk sen jag var 12, det är 9 år sen. Sjukt. Vidare gott vet jag inte om jag tycker det var. Men vart sugen på det tillsammans med mina Ballering kladdkaka :D

Ska fortsätta min kväll nu. Ni får nog uppdatering om helgen imorgon :D

Godnatt :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0