Jag vet...


...vad jag vill göra, vad jag vill ha det. Nu är det bestämt.. Bara pengarna som behöver fixas o det kommer nog ta ett tag :P

Jag har bestämt mig. Från och med nu, då är det jag. Bara jag och ingen annan. Jag har alltid låtit folk köra med mig, aldrig haft varken styrkan eller orken att sätta stop. Men här kommer det. Ingen ska någonsin sätta sig på mig, det har jag sagt förr. Har gjort mig av med människa efter människa som gjort det. Jag vill inte behöva göra mig av med dig också.. Men att du inte kommer hem och löser det utan åker dit, det förvärrar saken..
Dock är det ditt val. Handlingar betyder mer än ord.

Jag tänker, från och med nu sluta prioritera det. Jag orkar inte med då det känns lite som att du lagt det på mig. Tar inte jag upp saker låter du det ofta glida görbi..
Saker och ting är förstörda. Går det att lösa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0