Jobb


Igår var jag duktig. Först var jag med Linn till polisen så hon kunde fixa sitt pass, sen åkte jag faktiskt på arbetsintervju. Lite nervöst men det försvann direkt när jag såg hennes glada lilla ansikte. Hon sken upp och accepterade mig direkt. Go tjej :) Det bästa med allt är ju ändå att jag fick det så på måndag drar verkligheten igång på riktigt. 8-16 ska jag varar med min nya lilla tjej. Ska även försöka få med henne till Skansen tillsammans med Linn och Elin på onsdag eller torsdag. Det ser vi fram emot.

Ska iväg och träffa dem idag igen, så hon vänjer sig lite mera med mig, blir ju en del timmar lite från ingenstans annars. När jag är klar där blir det att möta upp Linn på långholmen där det iväll ska vara nåt?
Men vi kör på nyktert. Alkohol är inte alltid våran bästa vän ;)
Nu ska jag kila och göra mig i ordning, dags att bege sig snart :)

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0