Kräftis


Som inte blev så mycket kräftskiva då det max gick åt 10 kräftor, totalt. Haha
Men kul hade jag, satan så kul. Var livrädd innan för det skulle bli katastrof men jag borde nog inte vara så nojig i fortsättningn, blir ju faktiskt inte bättre än man gör det o jag tycker vi gjorde det förbannat bra.
Skit mysiga människor var det med, allihopa. Detta borde vi göra om.
Mår helt okej idag med tanke på att jag fick i mig en del, cidern funkade inte men så fort jag fick i mig lite vin så vips var fylle Sofie där ;)
Självklart har jag som vanligt inga bilder från igår men jag ska försöka få tag i några iallafall, så har ni tur kommer de kanske senare.
Är skit trött idag, somnar hela tiden så fort jag lägger mig skönt i soffan slockar jag, måste se om hela filmen sen tror jag, inte ens sett halva. Usch. Kan ju inte sova nu heller, skola imorgon så måste kunna sova ikväll..

Det där löser sig, det med.. Nu ska jag göra yttligare ett försök med min film.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0