Lite duktig måste man vara...


Glömde tala om för er hur duktig jag var inatt. När jag skulle gå o kissa innan jag skulle sova kom jag på att mamma tidigare för några dagar btt mig städa toaletten, så ni kan ju gissa vad jag gjort kl 2 inatt ;)
Idag har jag slöängt ut alla kläder från rummet och håller på o tvättar en del. Soffan syns, fotöljen med. Dock är de lite krimskrams kvar där men de får vara. Vet inte vart jag ska lägga det.
Rensat i bokhylln har jag gjort med, satt in alla papper i pärmen! Lite duktig är jag allt.. Får se om jag orkar göra nå med sen eller om jag nöjer mig såhär.. Bädda rent måste jag göra förresten.. Gör de sen..
Tror jag ska starta en film, prata lite med min man och sen köra lite spa.. Då kommer nog renbäddningen av sängen atomatisk, för vem vill lägga sig ren i en smutsig säng? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0