Mega supertrött


Skulle utan tvekan somna nu om jag la mig i sängen. Därför gör jag inte det. Måste vänta på min andre hälft så hon inte behöver gå själv från bussen. Man kan ju tro att ett villaområde är säkert, men icke. Inte detta iallafall. Tror hon kommer snart

När man talar om trollen. Hon ringde nyss. Bussen går om 10 så då gör jag det med. Sen ska jag sova.
Har inte gjort en skit ikväll. Meningslösdag som vanligt. Måste börja göra nåt åt mitt liv. Hoppas på Brommafamiljen, då börjar jag jobba på måndag 8-16, varje dag.
Håll tummarna för mig.
Nu ska jag borsta tänderna så jag är helt klar när vi kommer tillbaka sen.


Såhär snygg är jag när jag är mega superdupertrött. Men glad är jag iallafall.
Nu ska jag kissa.


Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0