Morrn morrn


Igår när jag somnade trodde jag att jag skulle åka imorgon, men idag när jag vaknade fick jag reda på att jag ska jobba istället, så var bara in och avboka o tacka ja till jobbet. Eftersom inte lönen kommer har jag inte råd att tacka nej. Hoppas det inte blir några sura miner, sånt orkar jag inte med!
Hur som ska jag en sväng till sollentuna idag för att gå på dejt, sen blire jobb, sova tidigt och upp 5 imorgon, 7.45 ska jag infinna mig på jobbet. Fy fan. Hem och sova middag efter det.

Nääe, nu måste jag upp o stoppa nåt i magen , måste hinna fixa håret lite med då jag inte orkar duscha, enfast det är på tiden att jag gör det. Men håret mår ju bättre av att inte tvättas för ofta, visst är det så? ;)
Vi kör såhär idag iallafall, kommer vara skitsnygg vilket som. HA! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0