Nattblogg


Slog mig för någon dag sedan att jag aldrig någonsin sett Skönheten och Odjuret. Men nu är det gjort.
Mysig film det där. Att jag aldrig sett den förut, finns väl ingen i min ålder som inte gjort det? Haha

Hur som, skola imorgon och en dejt inne i stan efter det. Hur låter inte min måndag? ;)
Ska försöka bättra mig med bilder med, för jag veet själv att en blogg utan bilder inte är den roligaste. Ska få in någon imorgon och den ska inte vara gammal. ;)

Nu ska jag sova så jag kommer upp i tid imorgon, är dags o ställa om dygnet.
Och frågan är:
Ska jag, eller ska jag inte?
Vad det gäller tänker jag inte tala om då jag vet att en och en annan är emot det, men det är mitt beslut. Mitt liv. Frågan hänger öppen. Inte bestämt mig än.

Puss och Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0