Sista Augusti


Usch vad tiden går fort. Vart tog sommaren vägen? Han ju knappt börja innan den försvann.. Inte okej.
Vart som vanligt ingen skola idag, vaknade vid 7 o hade sjukt ont i magmunnen, förstår inte vad det kommer ifrån, har ju börjat få det ibland, vad beror det på?
Halsen har börjat knasa med, alldeles tjock är den. Känns inge vidare att svälja. Kan ju inte bli sjuk nu heller. Jobb imorgon mellan 8-18.90 fredag 8-23 lördag är det kalas sen mys med Sandra. Söndag är tom så då ska jag ha en Sofiedag, måndag är de jobb, tisdag skola o jobb, onsdag samma sak, torsdag jobb o sen åker jag bort över helgen. Ska fixa biljetter under kvällen. Så där ser ni, när ska jag ha tid att vara sjuk? Går helt enkelt inte.

Ligger fortfarande i sängen, äter kakor o tycker synd om mig själv. Ska upp o hämta lite mjölk snart, passar kanon till mina kakor, som förövrigt blivit min drog.

Nääe, nu ska jag sluta babbla för er här.. 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0