Svek


Tror inte jag blivit sviken på detta sätt förut, och om det är nåt jag blivit så är det sviken. Men du toppade det..
Du flyttar in här, meningen var att det skulle vara en vecka, du skulle kolla efter annat under den tiden.. Men vad hände? I 4 månader har du snyltat på mina föräldrar, levt på deras pengar. Hade jag vart du, då har jag skämts, jag hade aldrig kunnat bo hos någon på samma sätt som du gjort under den här tiden.. Du har haft en inkomst, så du har egentligen inte skyll. Inget alls.
Jag var glad när vi började umgås, för du var någon jag saknat.. I början gick det bra. Men sen hände nåt.
Att du har utnyttjat mig och min familj på detta sätt är helt jävla sjukt. Vi låter dig bo här, vi ställer upp för dig.. Vad har vi fått tillbaka. Du är verkligen inte den människa jag trott..
Jag tycker du är feg. Du flyr från dina problem, skiter i vilka du sårar på vägen.

En gång var du mitt allt, men efter hur du behandlat mig nu kan jag inte längre se dig som min vän.
Jag ville träffas, prata om det. Iallafall försöka lösa det. Igår. Idag är en annan sak. Idag vill jag inte träffa dig igen.
Jag hoppas du är nöjd med vad du åstakommit..




Jag vet att detta absolut inte bör hamna på bloggen, men du vägrar svara på telefon, du vägrar prata med mig. Du flyr. Som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0