Trött


Sjukt jävla trött, tror inte jag kommer kunna hålla mig vaken mycket längre till . Borde gå o ta bort sminket o borsta tänderna. Har vart en riktig slödag idag. Upp o jobba, hem o mysa ner sig i soffan o kolla lite film, somnar dock i o vaknar i slutet. Lyckat? ;)
Fick höra glada nyheter av en vän med, är riktigt glad för din skull :)

Var ju med Danneboy i Kista. Herregud, den grabben shoppar snabbt. In ut o så var han klar. Tror han fick med sig 3-4 tröjor och ett par jeans. Bra köp var det iallafall :D
Åkte förbi Sandreeew på vägen med och kramades lite, alltid lika mys :)
Han körde mig hem efter det o jag fick äntligen stoppa lite mat i magen. Märktes att jag inte ätit nåt på hela dagen, fick världens magknip efter. Känns lite fortfarande.. Bara det är över tills imorgon :)

Nu blire badrummet.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0