Uppe med tuppen..


..aa jo tjena. Men det var iallafall min plan. Dock så somnade jag sent igår, igen. Kollade skönheten och odjuret när de var jul... Den andra var mycket bättre, denna var en besvikelse.

Klockan ringde, jag snozade, klockan ringde igen, jag snozade igen, klockan ringde en gång till. Jag stängde av!
Vaknar 1,5 timmar senare och är helt slut i kroppen.
Har en hemsk dröm som har förmåga att trötta ut hela mig, kroppen är helt slö när jag vaknar, alla krafter är borta.
Det är lite läskigt att det är en och samma som kommer, och alltid händer samma sak. Usch och fy fan. Blir skakis bara jag tänker på det. Men men, tur att det bara är en dröm.
Nu måste jag försöka hinna med att plugga lite. Snart bär det av till skolan och mysa lite med Sandra, både innan och efter. Kanonmys :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0