Aug. 11, 2011


Ingen bra dag. Vet inte vad det är med mig. Kan ha med att jag sover för lite att göra, men det kan ju samtidigt inte bara vara det? Humöret sjukner och jag blir bara depp. Ska på kryssning imorgon som jag inte alls ser fram emot. Jag vill inte. Jag vill vara hemma, krypa ner i soffan framför en film och bara vara. Har aldrig vart den där tjejen som är ute och festar hela tiden, jag är inte den typen. Jag blir inte galen av att bara sitta hemma på helgerna, jag behöver inte krogen. Det är bara pengar i sjön, och de har jag verkligen inte råd med. O all skit jag stoppar i mig, till vilken nytta? Visst, jag är rätt nöjd med min kropp, orkar inte riktigt noja och hålla på.. Jag är såhär och passar det inte så fine. Ditt problem, inte mitt ;)
Jag åt nyss en kebab och den var jättegod. Dock orkade jag inte hela men den var god :)

Hur som, detta var bara en av alla grejer jag irriterar mig på nu, som gör mig depp.
Jag kom av mig då finaste Mia ringde mig och jag, som sagt, gick och köpte mig en kebab..

Men, jag har jobbat som ett djur denna vecka, känns det som. Inte så farligt om man skulle jämföra med en byggarbetare kanske men för mig har det vart en himmla massa timmar på jobb. 8-16 hela veckan. Sovit skit lite, och fy fan.. Måste komma in i dessa rutiner..
Är sjukt sliten och imorgon skulle jag behöva min energi!!

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0