Halsont


Vaknade med ont i halsen idag, trodde det var nåt som bara skulle hålla i sig på morgonen men icke. Begav mig iallafall upp o raka vägen in i duschen, såg inte allt för snygg ut när jag vaknade, håret åt alla håll o kanter o lugg på det. Nej fy.
Mötte upp Frida i centrum för att fixa den sista julklappen, nu är jag klar. Ska bara köpa nåt till paketleken, men det är lätt fixat :)
Var även på jakt efter ett par jenas då mina enda som sitter snyggt gick sönder i veckan, o tro det eller ej, men jag hittade ett par, sitter kanon och är lite högre  i midjan. Så nöjd.
Halsontet försvann för övrigt inte, ligger här o liter fordfarande, hoppas i alla fall att den är den typen som bara håller en dag, imorgon vill jag må bra. Orkar inte med detta nu.
Dock tar jag det helldre nu än över nyår.

Meeeen, tillbaka till filmkollandet

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0