1 Februari

Om prick en månad åker jag, tillsammans med mina favorit tjejer. Pratade lite om det igår, och allt som går att fixa är fixat, känns tryggt. O fy fasen vad jag längtar. Bara få komma bort och omringas av mina små fina :)
Måste dock börja kolla vad jag ska ha med mig, om det är något som måste handlas, vilket det förmodligen är ;)

Jobb idag då, egentligen skola med men jag ska höra med dom om jag kan få plugga just den kursen på distans. Det krockar med jobbet och jag fattar inte vad läraren säger, heller inte vad han skriver på mail, då han förmodligen svarade på någon annans mail och skickade det till mig? Om man är datalärare ska man väl kunna sånt?
Iaf, ska försöka hinna med att sätta mig på tråningscykeln innan det är dags för jobbet, måste komma igång nu. Fast det låter som min fina vän har planer på att skaffa träningskort nu så då blir det nog mera pepp att ta sig till gymmet. Är ju så förbannat trist att träna själv.
Efter jobbet idag är det tänkt att jag ska åka till solna och sola, brännan ska grundas innan jag åker. Jag är trött på att vara så förbannat blek. Det är inte snyggt o massa fondation för att iaaf bli liiite brunare orkar jag inte kladda på, bra för huden är det inte heller så vi kör på solarium :)

Nu kallar plugget.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0