11 Februari


Idag är ingen bra dag.
Till att börja med åker Linn till Göteborg under helgen och för det andra vaknar jag med ett sms om att jag inte borde kolla ut, att det är kaos och massa snö.
Jag låg kvar i sängen en extra timme för jag inte ville se eländet.
Dock var jag ju tvungen att gå upp tillslut.
Jag har inget annat att säga än att jag hade stor lust och gå i ide, jag ska fan bli björn. Sova igenom hela vintern.
När man var liten var snön hur kul som helst, jag älskade när det snöade. Åka pulka var det bästa som fanns.
Nu vill jag inte se skiten.
Denna vinter har kostat mig massa pengar, eftersom jag är envis och vägrar dra på mig rikitgt vinterkängor och hellre har såna jag tycker är fina, som då självklart är skitdåliga så har jag fått köpa 4 par extra skor för att alla börjat läcka. Nu tror jag iallafall att jag har köpt mitt sista par för den orsaken. Dom är inte de finaste, men dom är varma och läcker inte. Underbart :D

Hämtade Bell o Madde igår. Mina söta små :)
Jag förstår inte hur dom kan tycka det är så kul att åka buss. När jag kommer är det först jag som gäller, dom ska pussas o kramas, när dom är klara med det ska dom berätta för alla att vi ska åka buss hem och att vi måste skynda för annars åker den ifrån oss.. Dock skyndar dom sig inte alls utan ska hålla på o jävlas o springa iväg hela tiden. Tar alltid minst en timme att hämta dom.
Hemma blev det mat o lite film o mys. Dom var fruktansvärt myssugna igår, badå två. Bråkade o gnällde om jag höll på med den andra, stor o drog i mina ben o tyckte att nu är det minnsan min tur.
Underbara ungar.
Nu är det inte långt kvar heller. Snart flyr vi lande mina fina och jag :)

Bör kanske renskriva mina uppgifter och skicka in dom. Har tänkt att träna lite idag, dock blir det hemma :)


Tjingeling
!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0