12 Februari


Vaknade upp med världens ryggont. Skotta kan vara farlig, kan knappt böja mig.
Kan man få ont av att bli masserad, när knutarna släpper kan det vara det med.
Hur som gör det iaf ont.

Bowling står på schemat idag, undra hur det kommer gå. Dock har jag ju nåt att skylla på om jag förlorar, för vinna vet jag att jag kan. Det gjorde jag nämnligen sist, enfast min motspelare inte vill erkänna det ;)
Trött är jag med, kan man skylla på det också?

Borde kanske försöka hinna städa lite innan det är dags att fara in mot stan, får se hur mycket jag klarar.

Tjingeling!


Kom hem din lilla fiis, jag saknar dig faktiskt. Helgen är inte densamma utan dig !


Kommentarer
Postat av: Linn

din tönt du kan inte sakna mig så mkt :P

2011-02-13 @ 13:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0