14 Februari


Tänkte börja med att tala om att jag hade besöksrekord igår. Hela 19 läsare. HAHAHA.

Mötte upp Ludde i Danderyd i lördags för att sedan fara in och bolwla, o hur börjar jag inte det hela då? Jo, men en STRIKE :D Fick även två på rad sen med. Jag var ganska bra, dock vann jag inte. Men jag skyller på ryggen :)
Blev att pka hem o laga mat efter det, sen blev det massa film. Såg en sjuk med en hyresvärd. Helt sjuk människa.

Igår hade vi släkten över för att fira mamma, egnentligen fyller hon idag men aa.. :)
Lilla busLina var ju självklart med, massa energi. Lilla sötunge :)

Gjorde inte mycket annat igår.

Idag sov jag för länge. Skulle egentligen åkt till gymmet men jag vaknade försent. Ska försöka plugga lite nu hade jag tänkt, engelskan ska vara inne senast imorgon.

Märkte även igår att en ny kurs börjar nu på onsdag o jag har inte boken.
Någon som har Projekt och Företagande boken stående i hyllan? Hör av dig ;)

Ska o jobba med mina tjejer lite senare. Blir att hämta dom på dagis idag :)

Nu ska jag återgå till plugget.

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0