15 Februari


Usch, jag har börjat sova aldeles för länge, tvingade mig upp kl 10 idag. Jag har alltid klockan ställd på 8, varför går jag inte upp då? Någon som känner sig lockad o ringa o väcka mig på morgonen?
Är helt omöjligt att ta sig upp.

Har precis ätit min frukost, min fina vän har fått mig att äta en stasig sådan. Man klarar sig faktiskt väldigt länge på den :)

Ska ta bussen nu som går kl 12 för att möta upp en filur som vill köpa en skolbok av mig. Dock är jag lite irriterad på honom då han om o om igen tjatar om att jag ska komma till centralen, vad är det han inte fattar med att jag säger att vill han ha boken så kan jag komma till mörby? Inte ens Svenska kan han. Pucko!
Blir iaf att åka in till centralen, då hinner jag kanske in på H&M en sväng. Får se om dom har det jag vill ha ;)

Måste ner till centrum någon dag med och lämna tillbaka lite saker, orkar inte släpa med mig det till stan ifall jag inte skulle få lämna tillbaka, då måste jag ju släpa hem det med. Känns lite jobbig o jag är lite lat :)

Blir inge jobb idag då Alva har gått o blivit sjuk, ska o träna med Linn istället. Är behövlig, har inte tränat på evigheter o det känns inte så bra.
Vikt, midja och stuss kollas varje dag, det händer inte mycket där just nu inte.
Vikten vet jag vad jag vill ska vara, midjan o stussen är egentligen skitsamma, bara det blir iallafall lite mindre.
Åker ju snart o vill vara lite finare till dess ;) Mihi!

Nääe, nu är det väl kanske dags o börja göra sig iordning. Jag kan inte åka in såhär ;)


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0