16 Februari


Sov aldeles för länge, idag igen. Tror jag måste börja skippa filmen på kvällarna och sova istället. Kan inte fortsätta såhär.
Alva är fortfarande en sjukling så blir inge jobb för mig idag heller. Ska bege mig till gymmet om någon timme med min bror. Har, på tal om gymmet, träningsvärk i mage och rumpa idag. Känns bra, fortsätter jag såhär nu så kanske det händet nåt. Sitter jag här och säger med en muffins i handen.
Min mamma var så otroligt snäll och berättade för mig att muffinsen inte alls var slut utan att dom låg i en bunke i kylen. Bra liksom. Nu vet ju jag det o känner ett fruktansvärt stort behov av att äta upp dom. Usch! Efter denna ska jag lägga av, sluta ställa mig i köket och baka.

Efter träningen idag måste jag sätta mig med plugget och om jag hinner även städa mitt rum. Ser förjävlig ut.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0