2 Februari

Efter jobbet vart det träning med Linn på Friskis i Danderyd o fy fan va kasst det var där. Litet och ihoptryckt. Inga skåp att låsa in sakerna i, delad bastu med killarna. Allt var bara så litet. Vart riktigt besviken. Danderyd ska väl ändå vara lite finare? Syntes iaf inte. Mig kommer dom inte se där igen ;)
Hade tänkt sola precis breve friskis när vi var klara men nähä, där var det svin dyrt så vi tog oss till Solna o solade där istället :)
Har redan börjat få färg, grunden kommer vara fixad innan Dubai, eller den är det typ redan ;)
Hemfärden var inte så rolig dock, missar bussen med 10 sek, skorna har börjat läcka ( ALLA mina skor läcker nu) det är svinkallt ute o jag tror mina tår han frysa innan jag klev på bussen 15 min senare. Väl i Danderyd går min buss om 23 min. Det var inte min dag. Tog en annan så jag fick gå lite längre. Känner hur mysigt det är när det sipprar in vatten i skorna. Så underbart mysigt. Jag SKA köpa gummistövlar. Egentligen hatar jag dom men detta går fasen inte längre. Jag måste ju kunna gå ut utan att bli blöt?

Idag har jag faktiskt vart duktig och rättat en uppgift och skickat in den igen, även bokat klipptid till mig och min vän, så på måndag ska det klippas igeeeen. Hon tog ju för lite sist jag var där så det slitna är fortfarande kvar.
Jobb står på schemat lite senare, ska även plugga lite. Och sätta mig på cykeln, om det blir före eller efter jobbet det återstår att se..

Nu ska jag begrava mig i mina uppgifter.
Hejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0