20 Februari


Ligger i sängen som en strandad val. Idag gör det fan ont.
Jag orkar inte detta mera. Minst två dagar i veckan är jag i princip sängliggande o mår rent ut sagt åt helvete. Illamåendet är borta men tame fan inte smärtan. Den kommer o går, o det tröttar ut mig totalt. Har småslumrat hela morgonen, jag orkar inte hålla mig vaken..

Jobbade igår, Bell sov när jag kom o det gick inte att få liv i henne, så blev till att bära upp henne i sängen o där låg hon resten av kvällen.
Madde var dock uppe. Sprang runt o tjoa, speciellt när jag hade någon i luren, då vart det fart på henne.
Fick då veta att hon blir jättestark av julmust, så ni som tycker ni är åt det klena hållet, drick julmust. Det kanske funkar på dig med.
Danne prövade. Får se om det ger nåt resultat.
( Nej Danne, jag vet att det inte var därför du drack det. Men jag tyckte det var kul när du kom med det. )
Iaf då, hon höll på o somna på pottan senare så jag gick upp o la även henne. Hon toksomnade direkt o strax efter det kom föräldrarna hem o jag begav mig ut på en svinkall kvällsprommenad för att möta upp Danne, som körde fel, TVÅ gånger. Jag tänker inte ta på mig det. Du ska inte lyssna på vad jag säger, du ska förstå vad jag menar ;)
Hem for vi o Danne slocknar. Haha, så där låg han o sov medans jag spelade ett superkul spel jag fixat till mobilen.
Jag har en tatueringsstudio ;D

Näe, nu ska jag återgå till mitt spel, jag har nämligen blivit beroende.

Tjing!


Skitsnacket väller över,
det står skrivet i din panna.
Du är full av det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0