23 Februari


Vaknade upp kl 8 när mobilen ringde, stängde av och somnade om. Får skummaste drömmen om att en fd klasskompis ringer och väcker mig. Blir skit förvånad då det inte var någon jag pratade med, kan inte ha bytt många ord med henne. Men iaf, jag blir lite skeptisk mot henne o frågar varför hon ringer. Det var ju Danne som skulle väcka mig :O Haha, kommer inte ihåg vad det var hon sa. Men mitt i hör jag min telefon ringa, vilket jag tyckte var ännu skummare, jag pratade ju redan? Men då vare Danne som ringde o jag vaknade o klev upp. Var skönt att få sova den där extra timmen.
Tror dock jag hade behövt lite till, är fruktansvärt trött.
Ska plugga lite nu innan det bär av till gymmet för att träffa upp min fina, ska efter det ut o söka jobb o sen sätta oss på bibblan o plugga ikapp lite.

Var och jobbade igår, hade ingen bra dag alls o höll på o gå i taket pga ungarna. Först var dom hur gulliga som helst men sen slog det om. Fy, var riktigt arg när jag åkte därifrån.
Blev att åka raka vägen till gymmet. Körde massa mage ben o höfter.
DOM SKA BORT!
Hörde i högtalarna strax efter 9 att anläggningen stänger om 15 min. Både jag och Linn trodde dom menade själva gymmet och att man hade de sista 45 på sig i omklädningsrummet. Men när vi står där, precis utkomna ur duschen kommer det en brud o säger att vi skulle vart ute för 10 min sen. Vi fattade ingenting o säger att dom stänger väl inte förns 10. Men tji fick vi. Tisdagar och torsdagar ständer dom 21.15 så det vart att lägga på en kol o jag tror vi var ute på 5. Snabba tjejer ;)


Jag känner mig faktiskt lite duktig. Tränade i måndags, igår och jag ska iväg idag, imorgon och på fredag. O sen beroende på vilken tid jag jobbar på lördag är det gymintroduktion kl 15. Får se om det hinns med :)

Nu äre skolan som kallar.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0