24 Februari

Om prick 10 månader är det jul xD

Men iaf då. Vaknade upp med världens träningsvärk i rumpa, mage och sida. Benen ska vi inte ens tala om.
Fy fan, känns att det vart ordentligt igår.
Planen är att vi ska köra samma pass idag som det blev igår, jag ska iaf gör mitt bästa. Kan inte lova att jag orkar.
Känner mig lite duktig, har tränat varje dag denna vecka o det ska jag fortsätta med, efter Dubai. Fast jag har sett på hotellets hemsida att dom har ett gym där, så kanske kör lite även där ;)

Har nu på morgonen luffat mig framför BB. Ja, jag är en av töntarna som följer en del människor som gör bort sig i TV. Jag råkar tycka det är kul.
Meen, detta år var det ju typ massa gammla med? Vad är grejen med det, var är alla snyggingar man sitter hemma o dregglar efter?
Hmm, lite trist faktiskt. Men man får väl bara till att hoppas att det kommer in lite snyggare människor med tiden ;)

Idag har jag massa uppgifter som ska in, dock är det två som bara ska renskrivas så det borde iaf gå fort.
Fast jag har en stor religionsuppgift. Den kommer nog inte vli så bra. Ska egentligen bege mig till en synagoga för att kunna göra den rätt men jag hinner verkligen inte, så nu håller vi tummarna för att det går vägen ändå. Jag hoppas att även ni kan hålla en tumme för mig ;)

Nu ska det renskrivas.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0