25 Februari


Blöhöö..
Trött trött trött. O ont har jag även idag, dock skönt att det inte är lika illa som igår :)
Var meningen att jag o min fina skulle handla lite idag men jag orkar verklien inte ta mig till solna så vi möts i Arninge sen istället o handlar lite bra o ha saker där :)
Får kila in på H&M där o se om dom har nån fin top eller nåt :)
Ska slinga håret idag igen :)
Sen ser det ut som så att vi ska till Sollentuna på rockkonsert. Wiho! Min favoritmusik? Näe. Men vad gör man inte...

Jag känner lite att jag vill till gymmet idag och ställa mig på crossen. Blir dock inget, får försöka hinna med det innan jobbet imorgon. Börjar inte förns kl 5 så det borde jag hinna. Hade en inbokad gymintroduktion imorgon kl 3 med men den hinner jag inte med. Lite typiskt då han vi skulle ha den med verkade vara duktig. Linn får lära mig sen istället :)

Nu ska jag fortsätta med min frukost.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0