<3


Det finns många fruktansvärt bra vänner, även en del man kan kalla sina bästa.
Dom finns alltid där, lyssnar och gör vad dom kan för att hjälpa dig, få dig att må så bra som möjligt. 
Dom finns för att dela både glädje och sorg med.
 
En dag som denna är det meningen att man ska spendera med sina fina.
Jag skulle spenderat min kväll men min absolut finaste vän. Dock kallade jobbet på oss båda så vi fick ställa in.
Hon kommer förbi mig på jobbet för att hämta en sak.
Och vad har hon inte med sig i väskan?




Tack min underbara fina vän.
Den ska ramas in o upp på väggen ;)


Jag kan verkligen med handen på hjärtat säga att du är min absoluta bästa vän.
Jag går igenom eld och vatten för dig stumpan.


Kommentarer
Postat av: Danne

How cute!!! :DDD

2011-02-15 @ 19:00:25
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0