5 Februari



Jag har vart rätt dålig med min uppdatering igen. Bara dom tidsinställda har kommit upp.
Men eftersom det hänt en del i veckan har jag inte haft tid att uppdatera er ;)
Träningen har jag kommit igång med nu, träningsvärk i ben, mage och rumpa är något jag dras med för tillfället. Men det är skönt, då känns det att man gjort nån nytta. Har även fått som jag vill när det gäller min vän, igår skaffade hon äntiligen ett årskort så nu har jag en träningsvän :D
O det bästa är att hon är fruktansvärt motiverad vilket leder till att även jag kör när jag är där. Hade en annan tidigare, hon var motiverad men inte tillräckligt, vilket smittar av sig då jag har svårt att vara motiverad själv och lätt ger upp om det är jobbigt. Sen hade jag ännu en som mest lekte på gymmet, kändes lite som att hon fejkade lite när hon höll på.. Men jaja, det var då. Nu kör vi stenhårt inför sommaren ;D

Jag vet att det är fruktansvärt trist att läsa en blogg utan bilder, men jag är grymt dålig på att ta dom. O hur roligt är det att kolla på massa gamla bilder jag gräver fram, inte allt för roligt va? ;)


Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen åka och möta upp Bella..

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0