6 Februari

Vart lite shopping igår med, köpte nya skor, igen. Skit fina :D Dock gav dom mig skavsår :( Blev även ett par nya jeans, ett täningslinne o lite annat smått o gott :) Efter att ha strosat runt lite bestämde vi oss för att gå o fixa biljetter till bion, blev You again - faktiskt helt okej film :) Efter det åt vi. Hade ca 4 timmar kvar tills filmen började så äta han vi minsann göra i lugn och ro. Han även med lite flera butiker innan bion.
Jag tyckte det var riktigt mysigt att strosa omkring i Kista hela dagen :)
Efter bion begav jag mig till Linn, för lite kladdkaka o tv. Sen begav jag mig hemåt. dock gick inte tunnelbanan som det stod på sl så min bror fick komma och hämta mig :)
Min bror är allt bra snäll :)

Idag skulle jag var duktigt och städa mitt rum, även damsuga. Dock blev det inte så lyckat. Damsugaren högg tag i sladden till min sänglampa så den föll i golvet o det flög glad överallt. Jag som då är mörkrädd har nu ett problem..
Fick sopa upp allt iaf för att sen skynda in i duschen, Isabelle och Elisabet skulle komma över på fika. viken drog över på tiden så att träffa Ludde hanns inte med. Han fick bowla med en annan vän isället. Vi sköt upp vårt och pratar om att göra ett nytt försök till nästa helg :)
Då ska jag vinna över honom, IGEN :D

Blev en tripp till centrum idag istället och köpte min efterlängtade träningsboll, så nu kan jag träna hemma med ;D

Ska glo film nu o sen sova. Upp tidigt imorgon för att åka till frissan med Linn :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0