7 Februari

Kollade igenom min blogg nyss och usch vad trist den är. Inga bilder bara massa trist text överallt. Måste måste måste bli bättre på det där :p

Idag gick jag iallafall upp med tuppen för att hinna till frissan kl 9 tillsammans med min fina vän Linn. Var inte alls länge sen jag klippte mig men sist jag var där blev jag inte nöjd, det blev jag nu :D
Håret ser mycket fräshare ut.
Sen fick jag även gång på gång höra att jag hade väldigt fin hårfärg. tyvärr kunde jag inte ta på mig äran själv utan föklarade att det var min vän som fixat det åt mig :)

Jag har faktiskt pluggat idag ;) Fick ju EN på min senaste uppgift vilket menas att den ej nådde målen och han ville att jag skulle komplitera, vilket jag gjorde idag. När jag sen väl var klar och jag skicka in den så går det inte. Hur hade han tänkt där undrar jag litegranna då.. Ett mail har han iaf fått nu :)

Nu har jag dock inte tid med er mer riktigt. Jag ska gå och ringa ett inte allt för roligt samtal, håll tummarna för att jag får höra possitiva saker ;)

Tjingeling.



Jag saknar min vän! 

Snart tänker jag lämna sthlm för några dagar och besöka denna snygging :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0