8 Februari



Hade ställt klockan på 7, men orkade inte gå upp. Ändrade till 7.30 men orkade inte gå upp då heller. 8.00 ringde den en sista gång o det minns jag inte ens?
Jag hade en sak jag skulle vara iväg på nu på morgonen men nehej?
10.30 ringer Linn mig och först då vaknar jag. Ångest.
Jag måste ha börjat sova välödigt djupt för jag hör inte om telefonen ringer längre, jag hade en hemtelefon i mitt rum men jag vaknade inte? Fattar inte riktigt, förut vaknade jag av bara vibrationen på mobilen. Skumt.
Skulle egentligen behöva träna idag då jag har blivit lite väl förtjust i mina muffins, dom sätter sig ju inte riktigt där man vill ;)
Får se om jag orkar pumpa upp bollen innan jobbet kallar, tror inte det.
Jag är lat.
Har hur som helst bestämt mig för att från och med nästa vecka är det stenhårt som gället, både vad gäller träning och vad jag stoppar i mig.
Jag vill bli smalare, få fastare kropp men när jag tittar på mig och märker att det inte händer nåt (efter en dag på gymmet ;) ) blir jag deppig och tröstäter. Hur jävla lyckat är det?
Nääe, är ju som sagt jobb senare idag och sen ser det ut som att det blir Väsby för att fira Jocke. Får dock se om dom andra orkar vänta på mig. Slutar 30 min efter dom sagt att vi ska vara där. Annars blir det hem o fixa, får kanske lite tid över för att träna då?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0