9 Februari



Skulle mött upp Linn på gymmet klockan 10 idag men vaknade med världens magont. Kom knappt upp ur sängen. Klockan stod på 8 och jag vaknade faktiskt ;) men sen somnade jag om till 11 (?) tror det var runt där.
Tog mig upp och åt lite frulle.
Tror dock magonten berodde på att jag var i Väsby för att fira Jocke, vilket menas att det fanns massa tårta och kakor där. Ajaj för magen. Bör ju egentligen inte äta sånt men när det finns hur mycket som helst, som jag dessutom vet är förbannat gott inte fasen kan jag bara stå o se på då? Så jag stoppade i mig ett och annat. Magen svällde och jag såg gravid ut. Haha.
Ska till jobbet idag igen, hoppas min bror kan hämta upp mig på väg hem från sitt eget. Jag tänker iaf hålla tummarna för det :) När jag väl är hemma sen igen är det dags att börja plocka ut allt ur mitt rum. Nu ska det fixas, har fått min tapet så fondväggen ska fixas. Dock måste jag åka till målaraffären och bestämma vad jag ska ha för färg. Tapeten kommer bara bli en fondvägg. Annars blir det för mörk. Har även tänkt möblera om. Ver inte hur det kommer bli då garderoben står bäst där den gör nu. Vet inte om allt får plats då.
Kanske får sälja soffan eller nåt? Ända det används till nu är att slänga kläder och skit på. Man ser knappt vilken färg den har, med andra ord är den begravd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0