"/


Nyss skickat in min engelska uppgift. Hade först skrivit 4 handskrivna och dubbelkollar allt, får då fram att jag missuppfattat det hela och gör om. Han skriva 3 hela sidor innan jag drog till gymmet. Väl hemma sätter jag mig och renskriver o vad märker jag inte då? Jo, ALLT får plats på en ynka liten sida. Uppgiften skulle vara på mint två. Tror min lärare börjar bli lite trött på mig. Han har efter varje uppgift fått skicka tillbaka o säga åt mig att skriva mera.
Men det ser ju så mycket ut i anteckningsboken, hur ska jag veta att det blir pyttelite på datorn.
Hopppas han är snäll denna gång och låter mig få G. Annars tror jag han kommer sätt underkänt på mig för hela kursen. Fy.
Var dock ganska korkat av mig att börja med uppgiften så sent, jag hade ändå läst att den skulle vara stor.
Inget att göra åt saken nu, den är inskickad iallafall och denna gång i tid.

Nu håller vi tummarna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0