Flytt!



Var nyss in och kollade lite lägenheter. Det finns massa fina där jag skulle kunna tänka mig att bo, med inte allt för farlig hyra. O vi är ju ändå två som ska dela på allt så då blir det ju inte lika dyrt heller :)
Dock var det inte lägenheter här i Sthlm jag fastnade för vilket menas att det inte kommer ske någon flytt än. Skolan måste bli klar, för oss båda. Blir lite krångligt annars ;)

Men efter sommaren är det tänkt att, om vi har råd, så flyttar vi då.
Båda vill ha eget o jag vet inte om jag talar för oss båda eller bara för mig själv, men jag vågar faktiskt inte bo ensam. Är mörkrädd o skulle aldrig våga ha en lägenhet där jag bodde helt ensam. Usch. Men iaf, vad passar inte bättre då än att flytta ihop? :)

Jag längtar fruktansvärt då jag är trött på att bo hemma. Jag vill ha eget, få ha mina egna förbaskade regler, slippa höra att så länge jag bor hemma, under deras tak är det ditt i datt som gäller.


Tjolahopp :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0