Haha



Tittade igenom lite gamla bilder, och vad hittar jag inte då?
Jo, denna.



Var uppe i Hälsingland med familjen, mamma hade fått veta att det var auktion o ville dit.
Eftersom det inte finns så mycket att göra där föjlde jag med, ser hur en snubbe går o kollar på mig, blir irriterad och blänger tillbaka. Då kommer han fram o säger att han är från tidningen och undrar om han får ställa några frågor.
så han kör igång, vill veta om jag köpt nåt på auktion förut, om jag brukar gå på dom.
Men nähädu, det brukar jag visst inte. Svarade då att jag var där med mina föräldrar.
Dagen efter är jag med i tidningen.

Men hur låter det inte "jag brukar mest följa med mamma och pappa"
Herregud, men jag kan iallafall säga att jag vart med i tidningen.

HAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0