Hallååå


Nu är jag äntligen hemma efter dagens händelser.
Mötte upp Linn på gymmet kl 1, vi lämnade det strax efter 4.
Körde
10 min på crossen
100 situps på boll
100 sidlyft på boll
10 min på cykel
15x2 rygg
15x3 75kg på benpressen
15x3 2kg armar
(o nej, det är inte lite. testa själv att dra armen upp o ner på sidan flera gånger så ska du allt få se)
Sen körde vi samma sak en gång till :)

Efter gymmet åt vi lite o satte oss sen på bibblan o pluggade lite. Fick inte så mycket gjort då matte inte är min starka sida och min bok jag skulle recensera fanns här hemma.
Får fixa det imorgon, har hela dagen på mig nästan :) Ska dock gymma imorgon med och försöka ta mig runt rösjön, får se hur kallt det är först bara :)

Nu ska jag renskriva lite o skicka in. Sen ska jag faktiskt lata mig, det har jag förtjänat efter en dag som denna.. :)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Danne

Fröken krallig! :D

2011-02-24 @ 18:49:11
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0