Hemma igen


Hemma från träningen, har ätit lite o kollat ett avsnitt på BB med.
Idag blev det
15 min på crossen
100 mage på boll
100 sidlysf på boll. 50 på varje sida
15x3 benpress orkade bara 55kg idag
15x3 2kg Armar
10x3 rygg
10 min på crossen

Sen vart det duschen.
Kändes verkligen att det var hårt igår. Tror jag tränat bort den värsta träningsvärken dock, skönt :)
Kände i magen direkt jag la mig på bollen. Satan vad det gjorde ont.
Men crossen orkade jag mera idag än sist. Det lönar sig att ligga i.
Att jag inte klarade lika mycket på benpressen idag har nog med att göra att jag gick lite för hårt ut igår, jag är som sagt inte riktigt van. Gjorde förbannat ont.
Efter jag åkt busssen från danderyd till solna centrum, tog 509 så det tog ett tag, iaf, när jag gick av. Jag var helt stel i benen o jag trodde jag skulle avlida. Det gjorde så förbannat ont så jag vet inte vad. Måste kanske börja stretcha, är riktigt dålig på det.
Bättring på mig.
Var tänkt att det skulle tränas lite imorgon med men vi skiter i det. Båda är helt mörbultade så blir kanske en sväng på lördag, beroende på hur jag jobbar. Annars tänker jag dra med min vän på söndag. Måste tränna innan jag åker, tror dom har gym på hotellet men jag är som sagt inte säker.
Vi får helt enkelt se :)

Nu ska jag nog gå ner o mysa ner mig under mitt täcke o starta en film.
Måste iofs bädda rent först.

Godnatt allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0