Igår!

Eftersom jag inte skrev nåt igår kan jag berätta om min gårdag idag istället. Har ju inte direkt mycket annat för mig ;)

Åkt iaf och mötte upp Natalie, var sjuk länge sen vi sågs :O
Vi begav oss mot Kista, strosade runt lite och sen vart det mat. Icke bra mat, men jag klarade mig. Ingen magont :D
Hittade lite bra och ha, även en superfin bikini, kanske inte passade mig helt perfekt men den var för snygg för att lämna kvar i butiken o sen tror jag den kommer bli snyggare på när brännan är lite bätte.
Var på tal om det ett bra tag sen jag solade. Får fixa det!
Iaf, hittade lite smått o gott. Dock inga brillor vilket jag inte kommer klara mig utan i Dubai men dom har inte fått in så mycket sånt än, vilket är förståligt, kolla bara ut? Får kanske ta ett par från förra året o köpa nya där nere? Hur som, det löser sig :)
Blev en heldag igår och det tycker jag vi snart borde göra om.

Var ett tag när jag var väldigt nojig och orolig. Väntade på ett svar. Vågade knappt läsa det när det väl kom så det fick min vän göra. När leendet började sprida sig på hennes läppar kunde jag slappna av, o i takt med att alla spänningar släppte fick jag ont i huvudet! Skit kul :P
Dock gjorde det smset min dag o jag ska göra vad jag kan för att ta vara på det här nu!

Näe, nu ska jag återgå till mitt.

Tjingelng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0