Lördag


Vaknade upp o mådde piss idag med. Fick dock reda på orsaken.
Ibland hatar jag att vara tjej.
Det gör så förbannat ont o jag vet inte vart jag ska ta vägen. Skulle kunna ta Ibumetin, jag vet att det hjälper men samtidigt. Kul om jag äter det för ofta så det tillslut slutar att ta på mig?
Nej, precis.
Så eftersom jag inte ska göra annat än att jobba idag så tänker jag strunta i o ta nån. Dock kommer tjejerna säkert vara jobbiga pga det. Skönt att dom ska sova bara någon timme efter att jag kommer.

Igår smet jag ner till Ica, dock tänkte jag vända redan i dörren då det var svinkallt, men jag bet ihop o knatade iväg. Var sjukt sugen på chips när jag gick men när jag kom var det popcorn som gällde. Jag köpte båda (a) Dock åt jag självklart inte upp allt.

Idag hade jag tänkt åka till gymet iaf en liten stund innan jobbet men magen sa ifrån, förbannat ont göre. Satte mig istället och pumpade upp bollen så jag kan träna lite hemma. Ska träna magen och sidan så gott det går.
Tror iofs att det kommer bli lite bättre om jag gör annat än ligger i sängen och tycker synd om mig själv.
Men det tar emot.

Ser inte fram emot hemgången ikväll då jag säkert som vanligt kommer få gå till Mörby, lyckas alltid missa bussen. O det är fan svinkallt ute.
Fy fan för vintern.
Det skummaste är dock att jag har vårkänsla, när solen lyser. Jag vill dra på mig skinnjackan o ge mig ut i solen. Dock visar termometern för många minus.
Skulle inte kunna längta efter Dubai mer.
Inte långt kvar :)

Nu ska jag gå o gulla med Rune, min boll :)


Hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0