Mobilblogg. På jobbet

Sitter på jobbet men en inte allt för trött liten tös! Hon vill inte riktigt sova, middag sov hon när jag kom vid 5, strax efter 6 tog jag upp henne. Vet inte hur länge hon hade sovit då.
Madde sover iaf, sen kl 8. Duktig tjej :)
Jag som hade massa papper att läsa om Dubai, hade tänkt göra det när dom sov men det lyckades inte riktigt. Sitter nu nermyst i soffan med en mysig liten Bell i knät. Underbara unge :) Dock har stackarn ögoninflamation. Ögat var helt igen geggat när jag väckte henne och har flera gånger fått badda bort allt klet. Stackars min lilla tjej. Hon verkar iofs inte lida av det så det är ju tur det:) Bara hålla tummarna för att jag själv inte råkar ut för det!
Uppdatering om gårdagen kommer imorgon. Dock kan jag informera att det gick bra, jag åkte därifrån med ett leende på läpparna :)
Nu ska jag återgå till pippi med min lilla.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0