Mobilblogg


Sitter på bussen på väg till träningen, benen värker, magen gör ont, rumpan gör ont.
 Allt gör ont. Allt på grund av träningen. Sån fruktansvärd träningsvärk så jag vet inte vad.
Ont under naglarna har jag med. Har målat på ett stärkande medel, som ska förhindra att dom skivar sig. Än har jag dock inte märkt någon skillnad, men sen har jag inte vart vidare duktig heller. Måste bli bättre, är trött på trasiga naglar, det är inte fint :(
Ska som sagt köra hårt på gymmet idag igen, imorgon blir det enbart kondition. Känns lite trist att jag kommit igång nu precis innan jag åker, måste verkligen se till att fortsätta likabra sen när jag kommer hem med. Sommaren närmar sig ;)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0