Rolig fredag!


Vaknar upp av sms efter sms, somnar om och vaknar åter igen. Ger upp, ringer min vän. Vaknar till ordentligt och går upp, äter min frukost o kollar lite tv på datorn.
Seen vart det skola. Så nu ligger jag inte efter längre. Måste dock fixa allt som ska göras under tiden jag är i Dubai med.
Åkte en snabbis till Mörby idag med, sålde en bok så blev några slantar rikare :)
Hem o plugga lite till.
Meningen var att jag skulle ut med min favorit idag men med min extrema tur blev det inte så.
Efter maten började jag må skit illa o det håller fortfarande i sig. Skit jobbigt. Har börjat få såhär ibland. Visste jag inte bättre skulle jag tro att det var nåt.
Det sjukaste är dock att enfast jag mår illa så är jag sjukt sugen på allt som har med godis, chips o kakor att göra.
Hemskt!
Eftersom jag blir hemma idag så är det kanske bra o passa på att fixa ännu mera med skolan. Göra klart allt på en gång så äre bara proven kvar sen :D Näe, skämt o sido. Så trist ska jag minsann inte ha det. Är ju ändå fredag ;)

O på tal om fredag, som faktiskt är min och Linns dag, egentligen så saknar jag den krabaten. När sågs vi sist liksom? Känner att detta inte är okej alls. Den lilla stunden du kom förbi på jobbet i måndags räknas inte.
Jag saknar dig!




Eftersom jag är fruktansvärt dålig på att lägga in bilder kan ni alla få njuta av denna ett tag :)

Jag vet att jag är vacker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0