Tjoho


Upptarering om fredagen då..
Mötte som sagt upp Linn i Arninge för lite shopping, glömde dock typ hälften av allt jag skulle ha!
Blev en tripp till Täby centrum efter det, hittade en fin tröja. (Som jag måste lämna tillbaka för att knäppet har trillat av)
Hem o äta lite o börja fixa oss sen. Bar iväg vid 9 någongång, mötte upp Micke Otto o Elias på en rockkonsert i Sollentuna. Var faktiskt lite småskeptisk mot musiken då det inte riktigt är min musiksmak ;) Men de var faktiskt helt okej. Lite har redan satt sig fast på min hjärna så jag kan komma på mig själv att gå runt o småsjunga på de.
Åkte till Märsta efter det för o dricka lite. Hade riktigt kul den kvällen, allt gick bra :D
Leendet satt på läparna när jag gick, vi klarade det :)

 
SkitArg
Jag tycker dom ser lite läskiga ut.
Som Micke sa: Tänk o möta dom ute en mörk kväll.
Bara för er information. Jag hade dött.

Åkte förbi mormor på hemvägen igår och åt lite. Tar sån förbannad tid att åka helavägen så brukar bli en sväng förbi mormor efter jag vart i Märsta, vilket jag vet att även hon uppskattar. Blir ju inte att vi ses lika mycket nu när vi flyttat till Täby. Dock vare ju ett par år sen jag gjorde det men ändå.
Pappa hämtade upp oss där :)

Hem o duscha efter det o sen vidare mot jobbet. Bell sov när jag kom o vart lite mys med Madde först. Väcker sen Bell o lillstackarn får inte upp sitt högeröga. Helt igenkletat, men det har jag redan skrivit om ;) Det vart iaf bättra under kvällen :)
När Mikael kom hem strax efter 12 var hon fortfarande vaken, att sova mellan 15-18 är inte vidare smart. Tur att jag inte ska ha henne idag, tror hon kommer var ganska trött och gnällig :)
Båda tjejerna pratar om att vi snart ska åka flygplan till Bai som det så fint heter för dom. Man ser hur stolt Bell blir när hon väl lyckas få med B:et också. Sötunge :)
Tog lite över en timme att komma hem sen, fullt med små fulla människor på bussen. Usch, jag gillar det inte. Jag var trött o grinig, en av dom skulle börja prata, lossades att jag inte hörde, hade musiken i öronen, men då började han peta på mig. Svarade lite tyket o då lät han mig vara.
SKÖNT!

Väl hemma startade jag en film jag knappt orkade se, var tungen o stänga av, hade tänkt se klart den idag men min dator hade bestämt sig för att vara elak o stängde av sig helt istället för att hålla sig i viloläge.
Kul? Näe..

Idag blire packa o fixa allt med skolan.
O en träff med Linn såklart. :)

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0