Träning


Kollade nyss ett klipp på min vän när hon hade uppvisning, men dans och trampolin. Det fick mig att tänka tillbaka. Jag älskade o flyga omkring, men jag landade på nacken en gång o fick höra att jag hade en jävla tur att jag klarade mig. Det satte sina spår o jag vågade inte försöka igen. Det satte stop o jag slutade strax efter.
Fy vad jag ångrar det.
Jag har gått på en del sporter, när jag var liten. Min pappa var väldigt noga med att jag inte skulle bli en soffpotatis, att jag skulle röra på mig, hålla igång.
Gympa, sen jag vet inte när.
Simning i fleeera år, sen slutade jag för det kom massa tävlingar o jag inte kunde dyka ;) Det kan jag fortfanade inte så är du sugen på att lära mig så varsegod :)
Där någonstans var det trampolin, jag har även gått på Judo.
Vart fotboll därefter. Köldastma, knän o hälsenor satte stopp för det. Sen tyckte jag iofs inte det var så kul heller, Jag är ju för fasen bollrädd :p

Efter det har jag kört lite badminton med en vän, o nu äre friskis. Det trivs jag med och tänker fortsätta.

Är även helt klart nu att det faktiskt finns gym på hotellet i Dubai. Så jag kommer inte bara vara brun när jag kommer hem, jag kommer även vara tränad. Tjoho :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0