-

Det som inte fick hända, det hände nyss.
Jag och min vanliga tur. Detta kan sätta mig i en väldigt jobbig sits. Eller rättare sagt, jag skulle få veta om några dagar om jag redan är där eller om jag faktiskt klarat mig.
Jag var otroligt korkad, inte bara en gång utan flera. O visar det sig att det är som jag tror tänker jag krypa ner under mitt täcke och stanna där.
Det kommer helt enkelt knäcka mig. Men jag har ingen annan än mig själv att skylla.

O på tal om ingenting så är vatten faktiskt mycket godare än alla äckliga läskedrycker som finns. Nyttigare äre med :)

O bilder från nyår kommer inte komma upp då det finns dom som inte ska visas offentligt.

Det var det, back to the film.

Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0